stellacentrum.sk logo
0904 75 75 75
Hyundai i20 reklama na lavej strane, dá sa vypnúť reklama na pravej strane, dá sa vypnúť

Hyundai i30: Slováci preferujú kombi, zaujal aj Fastback

(Bratislava, máj 2018) - Hyundai len v minulom roku predstavil v poradí už 3. generáciu modelového radu i30, ktorý sa stal mimoriadne obľúbeným u súkromných aj firemných zákazníkov. Ako prvá sa predstavila karosárska verzia hatchback, nasledovalo kombi a na jeseň rozvíril vody športový model i30 N. V januári 2018 skompletizoval rodinu i30 štýlový Fastback.

Najpredávanejší modelový rad Hyundai

Za prvé štyri mesiace tohto roku sa predalo už 933 kusov i30-tok. Ide o najpredávanejší modelový rad značky Hyundai na Slovensku a tretí najpredávanejší model v segmente C1 s trhovým podielom 14,6%. Doteraz najúspešnejším mesiacom tohto roka bol apríl, keď si Hyundai i30 našiel 274 nových majiteľov.  

Zákazníci preferujú kombi

Najobľúbenejšou karosárskou verziou i30 je v tomto roku kombi, ktoré tvorí takmer 50% všetkých predajov i30 na Slovensku. Tretina klientov si vyberá hatchback. Ako sa však darí najnovším prírastkom v rodine i30, športovému N-ku a dizajnovo výraznému Fastbacku?

N-ko si získalo srdcia aj klientov

Hyundai i30 N sa v kategórii hothatchov etabloval veľmi rýchlo a úspešne. Svedčia o tom nielen mimoriadne pozitívne hodnotenia motoristických novinárov, ale aj veľký záujem verejnosti. Od uvedenia N-ka do predaja sa do konca apríla predalo už 20 kusov, z toho 16 v roku 2018. To je číslo, ktoré je v tomto segmente vozidiel na Slovensku veľkým úspechom. Zaujímavé je, že všetky doteraz predané N-ká boli vo výkonnejšej verzii Performance (202 kW/275 k). Väčšina majiteľov tohto výkonného auta sa rozhodla pre špeciálnu a pre N-ko charakteristickú farbu Performance blue, ale na Slovensku jazdia aj biele, červené, sivé a čierne N-ká.

Fastback boduje aj u žien

Najnovší člen rodiny Hyundai i30 – elegantný Fastback – sa stal voľbou pre každého desiateho majiteľa novej i30 a jeho podiel na predaji i30 sa od jeho uvedenia v januári tohto roka neustále zvyšuje. Oslovuje najmä mužov, ale až 30% záujemcov o nový Fastback tvoria dámy. Spojením štýlového dizajnu a primeranej praktickosti je atraktívny najmä pre mladších ľudí vo veku od 25 do 44 rokov. Fastback zároveň dokazuje, že slovenskí zákazníci si potrpia nielen na štýl, ale aj na pohodlie. Až polovica všetkých predaných Fastbackov mala najvyššiu úroveň výbavy Style a 40% majiteľov Fastbacku sa rozhodlo pre automatickú prevodovku.