stellacentrum.sk logo
0904 75 75 75
Hyundai Tucson Shadow banner reklama na lavej strane, dá sa vypnúť reklama na pravej strane, dá sa vypnúť

Hyundai v trojnásobnej premiére: Ekológia a emócie.

(Frankfurt) - Hyundai Motor predstavil na autosalóne v nemeckom Frankfurte svoje tri najnovšie modelové prírastky určené pre európsku klientelu: SUV KONA, športovo ladený i30 N a praktický i30 Fastback.

Na aktuálne prebiehajúcom 67. ročníku medzinárodného autosalónu vo Frankfurte predstavil Hyundai Motor  verejnosti tri novinky, ktoré sú určené pre európsky trh: svoj prvý vysokovýkonný model i30 N, elegantné 5-dverové kupé i30 Fastback a dizajnovo atraktívne SUV KONA. Tieto nové modely sú najnovšími míľnikmi na ceste Hyundai Motor k cieľu, ktorým je: stať sa do roku 2021 jednotkou medzi ázijskými značkami v Európe.

Nové modely i30 N, i30 Fastback a KONA budú slovenským zákazníkom k dispozícii v priebehu ostatného štvrťroka tohto roka. Súčasťou expozície Hyundai je aj kompletný rad modelu IONIQ, ktorý ako prvý na svete ponúka tri ekologicky prívetivé motorizácie vo verziách Electric, Hybrid a Hybrid Plug-in. Zaujímavosťou je, že na Slovensku je záujem o IONIQ už v súčasnosti - importér eviduje k dnešnému dňu vyše 20 objednávok.

Predaj noviniek z dielne Hyundai, ešte v tomto roku, na Slovensku odštartuje KONA, model bude dostupný už v novembri, po ňom príde na rad i30 N, ktorého uvedenie je naplánované na november a december. A na prelome rokov sa do show roomov dostane i30 Fastback.

Fascinujúci IONIQ

Návštevníci frankfurtského autosalónu majú tiež možnosť nahliadnuť do budúcnosti pohonných jednotiek. Súčasťou výstavy je kompletná línia modelov IONIQ s motormi vo verziách Elektro, Plug-in hybrid a Hybrid. IONIQ je prvým autom na svete s týmito tromi ekologickými a nízkoemisnými motormi.

Na autosalóne Hyundai tiež oznámil svoje plány na spustenie svojho prvého čisto elektrického programu zdieľania vozidiel (car sharing) v Amsterdame. Začiatkom októbra bude v hlavnom meste Holandska k dispozícii flotila 100 vozidiel IONIQ Electric.

Aj na Slovensku sa IONIQ teší veľkému záujmu klientov. „Počas aprílového autosalónu v Bratislave bol IONIQ Electric návštevníkmi najčastejšie testovaným vozidlom a mierou záujmu dokonca prekonal aj obľúbené modely i30 novej generácie a Tucson. Typickým klientom IONIQ-u na Slovensku je muž vo veku 30 až 40 rokov z väčších miest,“ hovorí Marek Kopča, marketing & PR manager značky Hyundai na Slovensku. „K dnešnému dňu evidujeme vyše 20 objednávok na nové vozidlá IONIQ, prevažne s motormi vo verzii Plug-in hybrid a Electric,“ dodáva Kopča.